Historia


FRANCUSKA MARKA

LodinG to słynna francuska marka z kłusakiem w logo wyspecjalizowana w handlu luksusowym obuwiem i odzieżą dla mężczyzn. Założona w 1998 roku przez p. Michela Gozlana, twórcy znanej francuskiej marki odzieżowej dla mężczyzn – Mario Dessutti, otworzyła swój pierwszy butik w 8 dzielnicy Paryża, pod adresem 23 rue de Berri, wcielając w życie niezwykły i niespotykany dotąd w żadnym modowym butiku pomysł jednolitej ceny w każdej kategorii produktowej.

Dzisiaj firma LodinG reprezentowana jest przez 59 butików we Francji – m.in. w Paryżu, Lyonie, Strasburgu, Bordeaux, Tuluzie, Nantes, Reims, Cannes, Marsylii, Wersalu oraz Saint-Malo, oraz 9 za granicą – w Kanadzie, Hong-Kongu, Szwajcarii, Hiszpanii, etc.  Polacy mogą czuć się wyróżnieni, gdyż warszawski butik w Galerii Mokotów to pierwszy butik w Europie  Środkowo-Wschodniej oraz jedyny sklep sieci LodinG w Polsce.

Punkty sprzedaży LodinG znajdują się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, a finezyjnie wykończone wnętrza oraz jakość oferowanych produktów przenoszą klienta w świat pogody i zaufania, budując silny wizerunek marki. LodinG, podobnie jak jego odbiorcy, konsekwentnie stawia na ciepło, klasyczną elegancję, innowacyjność oraz niepowtarzalny styl o wyrafinowanym guście.

Różnorodność asortymentu, wysoka jakość oferowanych wyrobów oraz bardzo konkurencyjne ceny ukuły renomę marki LodinG i od kilku już lat pozycjonują ją jako wysoce rozpoznawaną na rynku francuskiego ekskluzywnego obuwia i męskich strojów.

W 2007 roku firma LODING wybrana została przez „Franchise magazine.com” siecią nr 1 pod względem rozwoju w kategorii sieci wschodzących.